2016. március 2., szerda

A leggyakoribb elem

Megismersz?
Én vagyok.

Kusza sejtek rendezett fonala,
összehányt arcélek átlagolt módusza,
Én vagyok.
A szénfoltos homlok,
köröm alatt a piszok,
fésűben maradt hajszál,
a ledöntött homokvár,
Én vagyok.
Szétzúzott dióhéj,
megkopott baltanyél,
visszhangos rikkantás,
a vízparti nyaralás,
rém az ágyad felett,
könyv fölé görnyedő gyerek,
Én vagyok.
A mese habbal,
az összefirkált asztal,
a visító makacsság,
korholó tanulság,
a hamiskás nyenyere,
rögtönzött vad zene,
hűs, rideg boltozat,
csapongó gondolat,
Én vagyok!
A tündér, a boszorkány, a sárkány,
bakancs orrán a sármaradvány,
hirtelen vonás a képen,
társ az egyedüllétben,
bizonytalan tartalom,
arctalan bizalom,
néma esti ima,
kisgyermek mosolya,
megkövült nyom a sárban,
változás az állandóságban,
Én vagyok…


Hát megismersz.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése